مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 19:052020-09-20سياسي

پیشنهاد مطالعه کتاب| سرنوشت نوجوانی از جبهه تا اردوگاه های دشمن در «داستان اسارت»


کتاب «داستان اسارت» روایت گر سرنوشت دانش آموز نوجوان بسیجی از جبهه های جنگ تا اسارت در اردوگاه های تکریت و الرمادی دشمن است.

- خبرگزاری فارس - اردبیل؛ حامد قادری: گرچه هیچ زبان و قلمی توان ترسیم حماسه و رشادت های رزمندگان دلاور اسلام را در دوران هشت سال دفاع مقدس ندارد ولی کتاب هایی هستند که سعی بر روایت گوشه ای از این رشادت ها دارند.

کتاب داستان اسارت روایت گر سرنوشت دانش آموز نوجوان بسیجی از جبهه های جنگ تا اسارت در اردوگاه های تکریت و الرمادی دشمن است.

مؤلف این کتاب خود از رزمندگان جنگ تحمیلی است و دوران نوجوانی خود را در اردوگاه های مختلف رژیم بعث عراق گذارنده است.

مؤلف کتاب داستان اسارت می گوید: برای چندمین بار گوشه ای از حماسه ها و ایثارگری های آن دلاورمردان را که همنشین لحظه به لحظه های زندگی ما ایرانی ها است در قالب خاطرات و بحث های تخصصی و با بیانی ساده و صادقانه به رشته تحریر درآورده ام و در این کتاب هر بار اتفاقات و وقایع جنگ تحمیلی و دوران اسارت را از نگاهی متفاوت مورد بحث قرار داده ام.

گفتنی است بیشتر مطالب داستان اسارت در قالب خاطرات کوتاه در کتاب های عطش معرفت و وضو با خاک که نوشته خود مؤلف است، آمده بود ولی از آنجا که دوستان و خوانندگان زیادی خواهان تبدیل خاطرات کوتاه به داستان و یا خاطرات بلند بودند، مؤلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد مطالعه کتاب| سرنوشت نوجوانی از جبهه تا اردوگاه های دشمن در «داستان اسارت»

پیشنهاد مطالعه کتاب| سرنوشت نوجوانی از جبهه تا اردوگاه های دشمن در «داستان اسارت»